cum vad eu o revista SF?

in primul rand imi cer scuze ca nu folosesc diacritice. tastatura de zilele astea refuza sa-mi dea tasta de ajutor necesara. si trec mai departe, mazgalind pixelii…

in al doilea rand rand vad o revista de SF… mult mai GENEROASA. cu sansa pentru 10-20 de povestiri ale debutantilor, 5-10 recenzii de romane (cu link catre punctul de vanzare si catre site/blog-ul autorului), 5-10 recenzii de filme (iarasi cu linkuri), 5 muzici, 20 de articole de stiinta (cu finalizare, ca sa zic asa, adica cu idei pana la capat, nu doar abstract si sa tragem noi concluzii) link, link, link, 5 benzi desenate, 3 romane foileton, 3-5 povesti traduse, 3-5 povesti in alte limbi…

apoi vad si un magazin propriu…

mai vad un exemplu din istoria SF-ului, prezentat cap-coada un batran care merita respectul nostru, cu 1-2 povesti, sau link catre surse si un loc unde putem cumpara o carte de-a lui.

la filme vad trailere, filme scurte intregi, prima parte a unor filme care au fost – altfel cum starnesti interesul?

vad o rubrica a unui gagiu de dincolo pentru fanul roman, cu o poveste sau ceva autobiografic.

vad pe undeva si niste artizanat SF, unii isi doresc si asa ceva…

vad vanzare de postere vechi sau noi, actualizate sau de colectie… nu numai pustilor le sunt necesare.

apoi… o rubrica speciala cu o povestire donata de pe dincolo cu autograf (primit plic de la autor cu 100 de pagini in alb, doar semnate, si tu tiparesti aici un textulet – premii pentru cei care tin aproape).

MINIM 3 concursuri… unul anual, unul pe 3 luni si unul lunar.

eu vad multe in revista asta care NU EXISTA…

4 comentarii

Din categoria Science Fiction

4 răspunsuri la „cum vad eu o revista SF?

  1. Hai să-mi dau și eu cu părerea ca-ntre confrati, dacă tot imi trăsei și io blog: 😀 ideile tale-s generoase, Ben Ami, dar cercul vicios în care (încă) se-nvârte amețit SF-ul băștinaș nu permite nici pe departe desfășurarea de forțe descrisă în scenariul tău de “revistă ideală”. D-aia cred că vorbim doar de-o utopie deocamdată, cât timp nu se trimit 10-20 proze lunar – nici măcar d-alea proaste – la niciuna din cele 3-4 reviste SF online active-n prezent (văzuși sărăcia ultimului nr. SRSFF de ex., cu doar două proze, din care una pare mai mult o maximă scurtă emisă la o bere?)

    Nici pe la editorii “pe hârtie” situația nu pare deloc roză. Zic asta fiindcă, nu demult, Horia Nicola Ursu se plângea că înălțimea teancului de manuscrise românești “de citit” n-are mai mult de 3 cm – așa că, deși nu-s deloc rele planurile tale optimiste, înclin să cred că cea mai bună rămâne decizia să scriem cât mai mult.
    Si cât mai bine, clar. 😉 Nu mai zic și “cât mai SF” că-i subînțeles – asta fiind de fapt o hibă actuală a fantasy-varcolaco-vampirofiliei importate, pe tema căreia știi că avem aceleași opinii.

  2. tu inspira-te! apoi asteapta sa castig la 6/49.
    eu am rabdare, nu vad ce te impiedica si pe tine sa ai.

  3. fă-o ;)!
    în activitatea mea, dacă vii cu o problemă, nu o expune dacă nu ai şi o schiţă de soluţie… deci, ce soluţii oferi?

  4. dariopecarov

    ehe coane! bine zici, dar nu ai cu cine 🙂

Lasă un răspuns

