Topiţi după ce am fost Suspendaţi într-o rază de soare

De mine aţi scăpat – din păcate – deşi Suspendaţi într-o rază de soare era ieri pe raft…  ea va fi retrasă şi trimisă la topitorie întrucât tehnoredactarea a lăsat de dorit şi toată lumea a suferit… arsuri grave. Prin urmare n-o voi mai lansa sâmbătă, la Bookfest, ci la o dată cu care vă voi bântui cu mare placere… altădată. Tehnologia de care ne bucuram zilele astea vă împiedică să observaţi literele mânjite de lacrimile mele sincere. 😦 Sunt trist, da’ încă n-am murit, prin urmare nu mi-am spus ultimul cuvânt… aşa că vă urez distracţie plăcută mâine… şi în fiecare zi a vieţii dumneavoastră!

http://assassincg.files.wordpress.com/2013/05/bookfest2013-048.jpg?w=1000&h=

Scrie un comentariu

Din categoria Resturi, Science Fiction

Lasă un răspuns

